نيمه ي گم شده نيمه ي گم شده .

نيمه ي گم شده

چگونه دستگاه ليزر تيتانيوم با كيفيت و اورجينال بخريم؟

عنوان: چگونه دستگاه ليزر تيتانيوم با كيفيت و اورجينال بخريم؟

 

 

در اين مقاله سعي كرديم با بررسي هاي فراوان، استفاده از تجربه خود و ديگران و تحقيق در مورد برندها و شركت هاي مختلف در ايران و خارج از ايران بهترين و پرفروش ترين دستگاه ليزر موهاي زائد موجود در ايران را بررسي كنيم و بهترين شرايط خريد ليزر تيتانيوم در ايران را براي شما شرح دهيم.

در اين مقاله سعي شده كه صرفا به دستگاه ليزر تيتانيوم بپردازيم، دلايلي كه باعث شد ما ليزر تيتانيوم را مورد بررسي قرار دهيم:

  • قدرت دستگاه ليزر تيتانيوم ( 1200وات و 1600وات)
  • پشتيباني از طيف هاي پوستي مختلف (سفيد تا برنزه)
  • داراي سه طول موج مختلف الكساندرايت، دايود، اندياگ
  • سيستم خنك كننده (كولينگ) بسيار پيشرفته
  • انجام ليزر كل بدن با سرعت بالا، بدون سوختگي و سوزش
  • قيمت بسيار مناسب در ايران نسبت به كارايي
  • بازگشت سرمايه سريع براي كلينيك داران
  • كاملا بصرفه براي كاربران و مشتريان كلينيك ها

دليل اصلي معرفي و خريد دستگاه ليزر تيتانيوم توسط ما اين است كه شركت كارمانيا طب در ايران واردكننده مستقيم دستگاه تيتانيوم در ايران است كه اين امكان را براي پزشكان و كلينيك داران فراهم كرده است كه اين دستگاه را با كيفيت عالي و قيمت مناسب و به صورت نقد و اقساط يكساله در ايران خريداري كنند، تفاوتي كه اين شركت ايجاد كرده است باعث شده كه كلينيك هاي حذف موهاي زائد در ايران بتوانند قيمت مناسبي براي انجام خدمات خود به مشتريان خود ارائه دهند.

در ادامه سعي داريم كه دستگاه تيتانيوم را بيشتر به شما معرفي كنيم كه با اطمينان بيشتر و خيال راحتتر اين دستگاه را براي كلينيك خود انتخاب كنيد.

 

معرفي دستگاه ليزر سوپرانو تيتانيوم

 

دستگاه تيتانيوم يك دستگاه ليزر حذف موهاي زائد است كه بهترين عملكرد و جوابدهي در بين دستگاه هاي هم رده ي خود را دارد. اين دستگاه داراي اسپات ليزر ? سانتي متر مربعي با سيستم خنك كننده پيشرفته و جديد ميباشد. از بين بردن موهاي زائد با ليزر سوپرانو تيتانيوم بسيار سريع‌ و بدون درد است كه راه‌حل بهبود يافته و قابل توجهي را براي كاربران و پزشكان ارائه مي‌دهد. ليزر سوپرانو تيتانيوم از مزاياي سه طول موج تركيبي دريك هندپيس بهره ميبرد. (داراي سه طول موج الكساندرايت، دايود و اندياگ ميباشد.) اين دستگاه با رويكردي تجاري محور و بصرفه براي پزشك و بيمار توليد و روانه بازار شده است. در نتيجه دستگاه سوپرانو تيتانيوم راه حل جديد و منحصر به فردي مبتني بر نتيجه را در دنياي حذف موهاي زاِِئد ايجاد مي كند. دستگاه ليزر تيتانيوم داراي توان هاي خروجي 1000، 1200 و 1600 وات ميباشد، كه بهترين جوابدهي اين دستگاه در نوع 1600 واتِ آن ميباشد. اين دستگاه داراي سيستم خنك كننده و پيشرفته ي آيس پلاس ميباشد كه در هنگام انجام ليزر مو احتمال درد، سوزش و سوختگي را در بيمار كم ميكند. دستگاه تيتانيوم يكي از پر فروشترين و خوش قيمت ترين دستگاه هاي موجود در ايران است كه شركت كارمانيا طب  بهترين شركت تجهيزات پزشكي ايران اقدام به واردات اين دستگاه ليزر در ايران كرده است كه با بهترين قيمت ممكن آن را به مشتريان خود ارائه ميدهد. شركت كارمانيا طب براي راه اندازي كلينيك زيبايي سريعترين بازگشت سرمايه را براي صاحبان كلينيك هاي زيبايي را ارائه ميدهد كه براي مطالعه ي بيشتر مشخصات و كارايي اين دستگاه ميتوانيد به سايت شركت كارمانياطب مراجعه كنيد و با مشاوران اين شركت مشورت كنيد.

اگر هنوز در خريد دستگاه ليزر تيتانيوم از شركت كارمانيا طب شك داريد حتما در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد، ما سعي ميكنيم صادقانه با توضيح مزاياي اين دستگاه و شركت كارمانياطب، شما را قانع كنيم كه حتما اين دستگاه را در كلينيك زيبايي خود داشته باشيد.

 

تفاوت دستگاه ليزر تيتانيوم با دستگاه الكساندرايت

 

تعجب نكنيد اين عنوان كاملا غلط است و ما به دليل پرسش زياد دوستان در تيتر اصلي آن را قرار داده ايم، ما دستگاهي به نام دستگاه الكساندرايت نداريم، الكساندرايت صرفا يك طول موج است كه در دستگاه هاي ليزر موهاي زائد استفاده ميشود كه اين طول موج در دستگاه ليزر تيتانيوم نيز موجود است. الكساندرايت نام برند يا نوعي دستگاه نيست، دستگاه الكساندرايت نامي است كه در ايران براي دستگاه هايي با برندهاي كندلا، دكا و... استفاده ميشود كه اين كار بسيار اشتباه است. اين دستگاه ها تك شات و بدون نياز به ژل هستند به همين دليل در ايران معرف شده اند كه در تبليغات به اسم دستگاه الكساندرايت شناخته ميشوند، توجه كنيد كه اين دستگاه ها در ايران به دليل قيمت بالايي كه دارند باعث ميشود براي كاربر هزينه ي زيادي براي ليزر بدن در بر داشته باشد يا نمونه هاي فيك و غير اصلي اين دستگاه ها در بازار زياد شود كه جوابدهي آنچناني نداشته باشند.

در اينجا قصد نداريم از دستگاه ليزر تيتانيوم تعريف كنيم يا در چشم شما آن را بسيار خوب جلوه دهيم. در دنياي پيشرفته ي امروزي با آپديت شدن روز به روز فناوري روزانه شاهد ارائه شدن دستگاه هاي پيشرفته تر پزشكي هستيم كه دستگاه ليزر موهاي زائد هم از اين موضوع مستثني نيست و ساليانه دستگاه هاي پيشرفته تري در دنيا معرفي ميشود ولي دليل برتري دستگاه تيتانيوم نسبت به ساير برند ها اين است كه اين دستگاهِ ليزر بهترين جوابدهي را در اين رنج قيمت دستگاه هاي ليزر دارد. پس يعني شما با مبلغي كه بابت خريد اين دستگاه ميپردازيد هيچ دستگاه ديگري را با اين جوابدهي و قدرت نميتوانيد خريد كنيد.

شركت كارمانياطب واردكننده ي دستگاه تيتانيوم است كه بروزترين و بهترين نوع اين دستگاه را ايران به مشتريان خود ارائه ميدهد كه مشاوران اين شركت همه روزه آماده ارائه مشاوره و راهنمايي رايگان به صورت صادقانه به همه ي شما عزيزان است. كافي است در گوگل "كارمانيا طب" را سرچ كنيد و وارد سايت اين شركت شويد.

برتري و ويژگي ديگر دستگاه ليزر تيتانيوم نسبت به ساير دستگاه هاي موجود در ايران اين است كه اين دستگاه با بروزترين متود روز دنيا در سخت افزار و نرم افزار به صورت سالانه آپديت و روانه ي بازار ميشود.

نكته قابل توجه ي دستگاه ليزر سوپرانو تيتانيوم اين است كه اين دستگاه تمام طيف هاي پوستي را پوشش ميدهد و با همه ي رنگ هاي پوست سازگار است كه اين مورد حتي در دستگاه هاي چندين ميلياردي ديده نميشود چون بسياري از دستگاه هاي موجود در بازار صرفا براي يك طيف پوستي خاص توليد ميشوند.

 

دستگاه تيتانيوم اورجينال يا فيك؟ 

 

همانطور كه ميدانيد هر برند مطرحي در دنيا كه توليد ميشود و فروش بالايي دارد بعد از مدتي مدل هاي فيك و كپي آن تمام دنيا را فرا ميگيرد كه فروش بالايي براي كمپاني هاي كپي كار در بردارد، كه كمپاني آلما(سازنده ي دستگاه ليزر تيتانيوم) و دستگاه ليزر تيتانيوم از اين قاعده مستثني نيست.

حال براي شما سوال پيش مي آيد كه چگونه دستگاه فيك را از دستگاه اورجينالِ تيتانيوم تشخيص دهيم؟ بذاريد خيال شما را راحت كنم هيچ دستگاه اورجينالي از كمپاني آلما سازنده ي دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران وجود ندارد. چرا؟ چون اين كمپاني اسرائيلي است و هيچ دستگاهي از اين كمپاني اجازه ورود به ايران را ندارد. حال چه كنيم؟ جاي نگراني وجود ندارد شركت هاي زيادي وجود دارند كه دستگاه ليزر تيتانيوم را با بهترين كواليتي ممكن در دنيا توليد و راهي بازار ميكنند كه عمده ي اين شركت ها در كشور چين هستند. شركت هاي چيني معتبر از قطعات آمريكايي و اروپايي در ليزرهاي خود استفاده ميكنند و طبق معمول شركتهايي در چين و ايران هستند از قطعات درجه 2 و 3 در دستگاه هاي خود استفاده ميكنند. حال سوال پيش مي آيد راه تشخيص چيست؟ بايد بگوييم راه تشخيص وجود ندارد چون قطعات داخلي دستگاه در ايران قابل روئيت نيست و بازكردن و بررسي قطعات باعث ميشود شركت هاي فروشنده دستگاه شما را از گارانتي خارج كرده و از خدمات خود سرپيچي كنند، تنها راه خريد مطمئن، خريد از شركت هايي در ايران است كه قرارداد تضمين كيفيت قطعات را از كمپاني سازنده دستگاه به شما در ايران ارائه دهند كه شركت كارمانيا طب اين ضمانت را به شما خواهد داد.

شركت كارمانيا طب به شما با ذكر در قرارداد رسمي تضمين ميدهد كه قطعات استفاده شده در دستگاه تيتانيومِ اين شركت بهترين كيفيت و كواليتي لازم را دارا ميباشد كه هيچ جاي ديگري اين كيفيت را با اين قيمت ارائه نميدهد.

 

دستگاه ليزر تيتانيوم يا پلاتينيوم؟ 

 

همانطور كه ميدانيد شركت آلما سازنده ي دو مدل دستگاه ليزر پرفروش در دنياست كه اين دو مدل را با نام هاي سوپرانو تيتانيوم و پلاتينيوم روانه بازار كرده است. حال سوال پيش مي آيد كه دستگاه تيتانيوم بخريم يا پلاتينيوم؟ به طور خلاصه دستگاه تيتانيوم بروزتر و جديدتر ميباشد و نسخه ي آپديت شده ي دستگاهِ پلاتينيوم ميباشد كه قيمت آن نيز بيشتر از دستگاه پلاتينيوم است. اگر شما كيفيت و كارايي بهتري مد نظرتان است دستگاه تيتانيوم را خريداري كنيد.

حتي اگر قصد خريد دستگاه پلاتينيوم را نيز داريد در انتخاب خود دقت فرماييد چون افراد زيادي در ماركت ايران هستند كه هر دستگاه بي نام و نشاني را با اسم پلاتينيوم به فروش ميرسانند، همانطور كه توضيح داديم به دليل پرفروش بودن اين برند، استفاده از نام هاي تيتانيوم و پلاتينيوم به دليل پرفروش بودن در ايران رواج پيدا كرده است، پس هر دستگاهي پلاتينيوم نيست و هر دستگاهي تيتانيوم نيست، سعي كنيد در دام نام گذاري هاي سودجويانه نيوفتيد.

حرف از نام گذاري هاي سود جويانه شد بايد بگوييم حتي در دستگاه تيتانيوم هم اين اتفاق مي افتد كه به اتنها و ابتداي نام اين دستگاه اسم هايي اضافه ميكند و با قيمت هاي بيشتري آن را به فروش ميرسانند بايد عرض كنيم كه نام اين دستگاه تنها آلما سوپرانو تيتانيوم ميباشد.

 

 

شكل ظاهري دستگاه ليزر تيتانيوم كدام است؟ 

 

همانطور كه در بالا عرض كرديم تمام دستگاه هاي ليزر تيتانيوم در ايران كپي و ساخت و مونتاژ چين و در بعضي موارد مونتاژ ايران ميباشند كه همين مورد باعث ميشود ظاهر و شكل هاي متفاوتي از آن را در ايران ببينيد كه ظاهر و شكل اصلي اين دستگاه را به صورت عكس در بالا براي شما قرار داده ايم.

نكته قابل توجه اين است كه در ايران شركت هايي وجود دارند كه به دليل پرفروش بودن دستگاه تيتانيوم، نام تيتانيوم را در اسمِ ليزرهاي درجه دو و سه چيني خود ميگنجانند كه به همين واسطه فروش خود را افزايش دهند كه حتي هيچ شباهتي ظاهري نيز به دستگاه ليزر تيتانيوم هم ندارند، مشاوران شركت كارمانياطب آماده ي مشاوره دادن در اين زمينه به شما هستند كه صادقانه بدون هيچ چشم داشتي شما را راهنمايي خواهند كرد.

 

قيمت دستگاه ليزر آيس تيتانيوم

 

قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران به پارامترهاي مختلفي بستگي دارد كه از مهمترين آنها كيفيت ساخت و قطعات داخلي و ظاهر دستگاه ميباشد، بايد بگوييم كه بهترين قيمت و كيفيت را در ايران شركت كارمانيا طب ارائه ميدهد. همانطور كه توضيح داديم شركت كارمانيا طب با تضمين كتبي اورجينال بودن قطعاتِ دستگاه تيتانيوم بهترين كيفيت را در ايران ارائه ميدهد.

در رابطه با قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم هم بايد بگوييم كه شركت كارمانياطب با حذف واسطه ها و در نظر گرفتن بازه سودي پايين بهترين قيمت و ارزان ترين قيمت را در ايران به مشتريان خود ارائه ميدهد كه شما ميتوانيد با مراجعه به سايت اين شركت هم مشخصات كامل دستگاه تيتانيوم را مطالعه كنيد و هم قيمت آن را مشاهده بفرماييد و در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي رايگان در واتساپ و تماس تلفني با مشاوران شركت كارمانيا طب در ارتباط باشيد.

 

خريد اقساطي دستگاه ليزر تيتانيوم

 

شركت كارمانياطب افتخار دارد كه در ايران تمام دستگاه هاي زيبايي و پزشكي را به پزشكان و صاحبان كلينيك به صورت اقساطي بدون سود و ضامن ارائه دهد.

شما اگر قصد خريد دستگاه زيبايي يا دستگاه ليزر تيتانيوم براي كلينيك خود داريد ميتوانيد با پرداخت 40 تا 50 درصد مبلغ، دستگاه خود را تحويل بگيريد و مابقي پول دستگاه را به صورت اقساط بدون سود و ضامن به شركت كارمانياطب پرداخت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۰۰ توسط:sam موضوع:

رشته مهندسي عمران

رشته مهندسي عمران

رشته مهندسي عمران يكي از زير شاخه هاي رشته رياضي و فيزيك است. اين رشته يكي از پرطرفدارترين رشته هاي كنكور رياضي محسوب مي‌شود. غير از دانش‌آموزان رشته رياضي دانش آموزان رشته فني نيز مي توانند با موفقيت در كنكور در اين رشته ادامه تحصيل بدهند.

كساني كه علاقه به ادامه تحصيل اين رشته را دارند، بايد در دروس و مباحثي مثل رياضي، فيزيك، مكانيك جامدات، استاتيك، سيالات، رياضيات گسسته و هندسه علم كافي داشته باشند. اين رشته به نام رشته راه و ساختمان نيز در بين مردم شناخته شده است.

همه چيز درباره رشته مهندسي عمران

كسي كه مي خواهد عمران بخواند، بايد روحيه خستگي ناپذير داشته باشد. ساخت و ساز ساختمان و يا راه و يا هر كاري كه در اين رشته و شغل انجام مي شود نيازمند حوصله، دقت، توانايي ذهني و جسمي بالا است.

رشته مهندسي عمران از مقطع كارداني تا پسادكتري در كشور ما تدريس مي گردد. اما امكان تحصيل در اين رشته در خارج از كشور نيز ممكن است. دو كشور ايتاليا و كانادا در اين رشته بورسيه ارائه مي دهند و دانشجو مي پذيرند.

در سال هاي اخير به خاطر مشكلات به وجود آمده براي محيط زيست، گرايش هايي مثل مهندسي محيط زيست و مهندسي منابع آبي طرفداران زيادي پيدا كرده است.

يك دانشجوي عمران موفق بايد علاوه بر مهارت در دروس تحصيلي، خلاقيت كافي نيز داشته باشد، نرم افزار هاي تخصصي مربوط به رشته اش را ياد بگيرد و در پروژه هاي عمراني به عنوان كارآموز حضور پيدا كند.

كسي كه در رشته عمران تحصيل كرده است، داراي يك سري مهارت‌هايي به شرح زير مي باشد:

  • محاسبه، طراحي، ساخت و اجراي انواع ساختمان هاي مختلف يا راه ها، پل ها، سد و تونل و غيره
  • اجراي كارهاي مربوط به ساماندهي رودخانه ها و خطوط انتقال آب و شبكه هاي آبرساني
  • كارهاي نقشه كشي و طراحي
  • ساخت تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب

وظايف مهندس عمران در مقطع كارشناسي

  • گفتگو با كارفرمايان
  • تهيه نقشه
  • آزمايش هاي خاك
  • مديريت پروژه هاي ساختماني
  • بررسي ريسك ها
  • محاسبه، امكان سنجي و اجراي پروژه هاي ساختماني
  • ارائه گزارش

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

https://shrtco.de/wWbG64

https://9qr.de/wWbG64

تفاوت رشته معماري با مهندسي عمران

دانشجويان معماري به  شيوه هاي ساخت و ساز سبك هاي طراحي سازه ها به انجام پروژه ها مي پردازند. معماري تركيبي از هنر و زيبايي شناسي و رياضيات است.

دانشجويان رشته عمران بر جنبه فني ساخت و ساز و امكان انجام پروژه ها تاكيد دارد. ايجاد زيرساخت ها و گرفتن مجوزها و ساخت ساختمان بر عهده مهندسين عمران است.

توانايي هاي لازم براي رشته مهندسي عمران

  • براي ورودبه رشته عمران بايد علاقمند به سازه هاي ساختماني و غير ساختماني باشيد.
  • براي انجام محاسبات باي پايه رياضي و فيزيك قوي داشته باشد.
  • داشتن روابط عمومي بالا براي مديريت تيم
  • علاقمندي به نقشه كشي و كار بانرم افزارهاي مهندسي

 

گرايش هاي رشته مهندسي عمران در مقطع كارشناسي

  • عمران
  • نقشه برداري
  • آب

 

نرم‌افزارهاي مورد نياز براي رشته مهندسي عمران

براي تحصيل در عمران بايد فرد به نرم افزارهاي مهندسي عمران تسلط كافي داشته باشد. در واقع اين نرم افزارها بسيار حياتي است

  • نرم‌افزار Auto Cad
  • نرم‌افزار ETABS
  • نرم‌افزار Revit
  • نرم‌افزار SAP
  • نرم‌افزار Plaxis Professional
  • نرم‌افزار CSi Bridge
  • نرم‌افزار Tekla Structures

 

منبع: www.pjmi.ir

https://www.deshraag.org/activity/p/597230/

https://dailygram.com/index.php/profile-55910/?link-id=438437

https://www.acityexplored.com/activity/p/467563/

https://dailygram.com/index.php/profile-55910/?link-id=438437

https://checkpointforarts.com/activity/p/848093/

https://bandochoi.com/activity/p/2362319/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/3318746/

http://sqworl.com/w9zpgt

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/883191/

https://www.webtalk.co/n/44477051

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-www-pjmi-ir-electrical-engineering-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A8%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۱۶ توسط:sam موضوع:

كيس استوك لنوو

فروشگاه مركزي لنوو با عرضه كامپيوتر استوك و كيس استوك , با حداقل قيمت دركشور توانسته طيف زيادي از ميني كيس هاي استوك لنوو را نيز پوشش دهد.
كامپيوتر هاي استوك شامل محصولات صنعتي و يا سرور هايي ميباشد كه به دليل قيمت بسيار بالاي مدل هاي نو و آكبند به صورت استوك و با گارانتي هاي چند گانه لنوو جهت استفاده همگان تهيه و عرضه شده است.
اين نوع محصولات شامل جديدترين نوع آنها نيز ميباشد كه جهت مصارف سازماني و يا اداري نيز كاربردهاي خاص خود را داراست.

 

براي خريد كيس استوك مي‌توان دلايل زير را برشمرد:

?. صرفه جويي در هزينه خريد كامپيوتر

يكي از مزيت‌هاي اصلي خريد كيس استوك هزينه كمتري است كه كاربر بايد نسبت به خريد كيس آكبند پرداخت كند. از آنجايي كه كيس هاي استوك معمولاً كاركرده هستند، قيمت كمتري نسبت به آكبند دارند، اما كارايي آنها همانند يك كيس آكبند است.

بسياري از افراد براي آن كه بتوانند هزينه كمتري صرف نموده و پول بيشتري را پس انداز كنند خريد اين نوع كيس ها را ترجيح مي‌دهند. بيشتر كامپيوترهاي قديمي اغلب براي نيازهاي معمول همچون مشاهده عكس، استفاده از گوگل يا برنامه‌هاي آفيس مناسب هستند. در اين گونه موارد نياز به خريد كامپيوترهاي سطح بالا نيست و تنها با يك اينترنت پرسرعت مي‌توان كارهاي خود را با يك كامپيوتر ضعيف نيز انجام داد.

اما اگر لازم است كه سرعت پردازش كامپيوتر بالا باشد رم يا گرافيك بيشتر و بهتري داشته باشد بايد كيس استوكي كه خريداري مي‌كنيد قديمي نبوده تا بتواند نيازهاي شما را براي انجام كارهايي مانند ارسال و دريافت ايميل، تماشاي آنلاين فيلم و سريال، استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي و انجام كارهاي اداري و گرافيكي و حتي كارهاي سنگين پردازش و اديت فيلم و عكس را برآورده سازد.

?. استفاده از قطعات اورجينال

يكي از بهترين مزاياي خريد كيس استوك اين است كه از قطعاتي در داخل آنها استفاده شده كه همه به صورت اصل و اورجينال بوده و با يكديگر هماهنگ هستند. اين مسئله كارايي دستگاه، راندمان آن و همچنين سرعت كيس را بالا مي‌برد.

به عنوان مثال اگر يك كيس استوك HP از مدل‌هاي HP Compact را خريداري نماييد مي‌توانيد مطمئن باشيد كه شركت اچ پي در اين گونه كيس ها قطعات و سخت افزارهايي همانند برد اصلي، منبع تغذيه و… اصل استفاده نموده است.

شما همچنين در صورت خريد اين گونه كيس ها مي‌توانيد آنها را از نظر رم، كارت گرافيك و غيره ارتقا داده و قدرت كامپيوتر خود را افزايش دهيد.

?. ساخت معتبرترين توليد كنندگان جهان

كيس هاي استوك، توليد كمپاني‌هاي شناخته شده جهان مثل hp ، dell ، lenovo ، acer و.. هستند كه توليدات خود را در سطح استانداردهاي اروپا به بازار عرضه مي‌كنند و لذا بسيار با كيفيت تر و با دوام از از كيس هايي هستند كه بصورت انتخابي و خريد تكي قطعات، اسمبلز مي‌شوند.

براي كيس استوك لنوو روي لينك زير كليك كنيد.

منبع https://dellhp.ir/product-category/second-hand-stock-case/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۵۷ توسط:sam موضوع:

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

b3_czm6.png

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي - آموزش زبان تركي استانبولي پروان آكادمي در حال حاضر از معروفترين و محبوبترين مجموعه هاي آموزش زبان تركي استانبولي به فارسي در ايران است. بسته آموزش تركي استانبولي پروان آكادمي به صورت تصويري زبان تركي استانبولي را از مقدماتي تا پيشرفته به شما آموزش مي دهد.
هدف مجموعه آموزش زبان پروان آكادمي تركي استانبولي، صرفا آموزش لغات نيست بلكه آموزش تصويري و تقويت شنيدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات تركي استانبولي نيز هست. روش كار اين مجموعه به اين شكل است كه مي بايست زبان آموز هر روز يك درس را از اين مجموعه (در منزل يا بيرون از منزل) ببينيد و گوش دهد. از آنجايي كه اين مجموعه به صورت تصويري است، به راحتي مي توانيد ياد بگيريد و صحبت كنيد.
دوره مقدماتي و پيشرفته ـ مكالمه زبان تركي استانبولي پروان آكادمي در سه ماه با روزي ?? دقيقه گوش كردن و يا نگاه كردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان تركي استانبولي برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

  • تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
  • تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از 20 ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي و يا تصويري آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .
در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود. اين دوره آموزشي شامل 25 درس جداگانه ميباشد .آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟

مزيت اين روش يادگيري عملي يك زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند كه بهترين روش يادگيري يك زبان خارجي اين است كه به آن كشور سفر كنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري كنيد . اين مجموعه اين مساله را براي شمافراهم مي كند. افزون بر اين قواعد زبان را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينكه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

  • يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )
  • اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

 

برنامه بر پايه يادگيري زنده
بكار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينكه در كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با فراگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنكه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير كاربردي انباشته كرد زبان را آموخت.

 

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

سخن نهايي درباره ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

با اين مجموعه از پروان آكادمي شما ميتوانيد در هر جا و هر مكان زبان تركي استانبولي را مكالمه كنيد در واقع ميتوان گفت به علت دسترسي آسان به اين مجموعه از كوچكترين فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتي رانندگي ) استفاده كرد و مكالمه تركي استانبولي خود را تقويت كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۰:۲۲ توسط:sam موضوع:

آيا روزه گرفتن در دوران بارداري ضرر دارد؟ نكاتي براي مديريت بهتر روزه داري در زمان حاملگي




برچسب: آيا,روزه,گرفتن,در,دوران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۳۲ توسط:sam موضوع:

آيا با فوايد باور نكردني شيره انگور براي سلامتي آشنا هستيد

شيره انگور: فوايد، موارد استفاده، حقايق تغذيه اي و هشدارها

 

شيره انگور نوعي شيره انگور ملاير است كه با مخلوط كردن با ارده كنجد در صبحانه مصرف مي شود. علاوه بر اينكه در وعده صبحانه مصرف مي شود، براي فوايد ديگري نيز مصرف مي شود. فوايد شيره انگور براي كم خوني مفيد است، براي بارداري مفيد است و خطر ابتلا به سرطان را كاهش مي دهد.

 

شيره انگور چيست ؟

يكي از چيزهاي مهم در مورد آگاهي از سلامتي ما و دوران مدرنيته، كشف مجدد مواد عالي مانند دوشاب  است. شيره انگور يا دوشاب، غذايي باستاني است كه به دليل خواص مغذي و طعم دلپذيرش محبوبيت زيادي دارد. قبل از استفاده از شكر، شيره انگور ملاير در سراسر درياي مديترانه و به ويژه يونان بسيار رايج بود، نه تنها به عنوان يك شيرين كننده، بلكه به عنوان يك درمان ويژه براي بيماري ها شناخته شده بود.

 

طعم شيره انگور اصل شيرين با كمي ادويه و عطر آن تند، قوي و فوق العاده وسوسه انگيز است. اين محصول عالي از جوشاندن  انگور در حرارت كم به مدت طولاني به دست مي آيد. اين نسبتاً گران است زيرا فرآيند توليد طولاني است و محصول نهايي نسبت به حجم انگور ها بسيار كم خواهد شد. بافت آن كاملاً شبيه سركه بالزاميك قديمي است. اگر از طرفداران Ottolenghi هستيد، مطمئناً با شيره انگور ملاير انار آشنايي داريد و مي توانيد از شيره انگور استفاده كنيد.

اين محصول مايع چسبناك شيرين سرشار از انرژي، كلسيم و آهن است. خواص آن شامل آنتي اكسيدان ها، ويتامين هاي A، C و B و مواد معدني مانند پتاسيم، آهن، كلسيم و منيزيم است. بدن ما قندهاي طبيعي موجود درشيره انگور ملاير را نيز به راحتي متابوليزه مي كند.

بدون ترديد قيمت شيره انگور اصل يا همان شيره انگور ملاير به نسبت انواع كيفيت هاي موجود در بازار متفاوت است. به طور كلي شيره انگور اصل فقط به محصولي كه به صورت محلي و غير صنعتي توليد شده باشد، مي گويند.

 

شيره انگور ملاير در انواع دسر ها و ميان وعده ها

 

جفت هاي درخشان اين شيرين كننده فوق العاده سالم شامل فرني / گرانولا، ارده كنجدي، سالادهاي تازه، سبزيجات پخته شده، سالاد ميوه، بستني، پخت، لعاب، گوشت و خورش لوبيا است. آشپزهاي خانگي از آن در سس هاي گوجه فرنگي معطر استفاده مي كنند. آن را با ادويه هاي گرم مانند دارچين، ميخك و جوز هندي و حتي با شكلات تلخ تركيب كنيد. اغلب در غذاهاي يوناني در غذاهاي خوش طعم استفاده مي شود - طعم لذيذ آن براي تقويت سس هايي كه گوشت بره و خوك و همچنين ماهي را همراهي مي كنند استفاده مي شود.

 

رايج ترين استفاده از اين شربت شيره انگور براي تهيه انواع شيريني مانند موستالوريا (پودينگ انگور) و موستوكولورا (كلوچه هاي انگور) در ماه هاي پاييز است. دايان كوچيلاس (يك نويسنده شگفت‌انگيز كتاب آشپزي يوناني) در اين پست وبلاگ به ما توصيه مي‌كند كه «اگر دستور اصلي يك فنجان شكر و يك فنجان شير، آب يا آبميوه است، به جاي شكر از بهترين شيره انگور ملاير استفاده كنيد.

 

شيره انگور چه مزايايي دارد؟

 

فوايد شيره انگور كه براي بسياري از بيماري ها مفيد است:

 

  • از استخوان ها محافظت مي كند: به دليل اينكه منبع خوبي از كلسيم است، ساختار استخوان را تقويت مي كند. همچنين به داشتن دندان هاي سالم كمك مي كند. توانايي عضلات براي انقباض را افزايش مي دهد. در برابر بيماري هاي استخواني به ويژه در زنان در دوران يائسگي محافظت مي كند.
  • براي سلامت جنسي مفيد است: به توليد سالم هورمون هاي جنسي كمك مي كند. ميل جنسي را افزايش مي دهد و در نتيجه از سلامت جنسي محافظت مي كند.
  • مفيد براي يبوست: تسكين دستگاه گوارش از جمله فوايد شيره انگور است. معده و روده را آرام مي كند
  • براي خون مفيد است: به لطف آهن از كم خوني جلوگيري مي كند. به تامين يك سوم نياز روزانه بدن به آهن كمك مي كند. همچنين باعث افزايش خون در بدن مي شود.

 

مصرف شيره انگور اصل در دوران بارداري

 

به دليل داشتن مواد معدني فراوان، فوايدي را در دوران بارداري و شيردهي به همراه دارد. آرام اعصاب و دوري از استرش و تشويش ناشي از مسمويت هاي غذايي كه ويار برا مادران به همراه مي آورد، با خوردن شيره انگور ملاير و حذف غذاهاي صنعتي در دوران بارداري ، مادران را از شر فشارهاي جسمي و رواني رها مي سازد.

 

 

براي دردهاي قاعدگي مفيد است

 

 در برخي موارد، درد قاعدگي به دليل كمبود آهن رخ مي دهد. شيره انگور با آهن در محتويات درد. علاوه بر اين، مواد معدني مانند كلسيم و منيزيم موجود در خون از لخته شدن خون جلوگيري مي كند. به اين ترتيب مي توان دردهاي قاعدگي را تسكين داد. همچنين از ماهيچه هاي رحم محافظت مي كند.

 

  • باعث رشد سالم سلول ها مي شود: به هر نحوي كه شده ترميم سريع و آسان بافت پوست را فراهم مي كند.
  • افزايش تشكيل گلبول هاي قرمز خون: سيستم ايمني را تقويت مي كند.

 

 

ساير فوايد مصرف شيره انگور اصل

 

  • باعث رشد مي شود: به ويژه براي كودكان در سنين رشد و تكامل مفيد است. به لطف مواد معدني و ويتامين ها باعث رشد سالم مي شود.
  • از سيستم عصبي محافظت مي كند: به لطف محتواي منيزيم، حجم كلسيم را در اعصاب و عروق خوني متعادل مي كند و اعصاب را آرام مي كند.
  • مفيد براي سردرد و خستگي: حاوي ويتامين ها و مواد معدني، خستگي. سردرد را تسكين مي دهد.

 

تاثيرات ويژه شيره انگور در بدن

 

 براي باز شدن  رگ ها مفيد است و هر نوع گرفتگي را بهبود مي بخشد. همچنين اين ماده جادويي خطر ابتلا به سرطان را كاهش مي دهد.دوشاب اشتها را باز مي كند و غذاي شما را با طعم عالي خود در جايگاه نوشيدني سر سفره لذت بخش تر خواهد كرد.

 

فوايد شيره انگور براي پوست چيست؟

 

  • از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت مي كند.

 

  • از پيري زودرس جلوگيري مي كند. ظاهر جوان تري را فراهم مي كند.

 

  • براي پوست در برابر اثرات منفي الكل و سيگار مفيد است.

 

چگونه بايد شيره انگور مصرف كرد؟

 

  • شيره انگور را مي توان به روش هاي مختلف مصرف كرد.

 

  • اگر براي كم خوني استفاده شود، مي توان هر روز صبح يك يا دو قاشق غذاخوري معده خالي مصرف كرد. اين باعث افزايش توليد آهن مي شود. از كم خوني جلوگيري مي كند.

 

  • در زندگي روزمره مي توان با مخلوط كردن با ارده كنجد در صبحانه مصرف كرد.

 

آيا شيره انگور لاغر كننده است؟

 

  • شيره انگور ملاير معمولاً نوعي شربت است كه از ميوه انگور به دست مي آيد.
  • منبع خوبي از كربوهيدرات و كلسيم است.
  • مي توان آن را به روش هاي مختلف مصرف كرد.
  • اگر تا حدي با دقت مصرف شود، مهم نيست.
  • اما اگر شيره انگور ملاير به مقدار ناخودآگاه مصرف شود وزن كم كنيد.
  • اين مي تواند باعث افزايش وزن شود، به خصوص زماني كه همراه با نان فراوان مخلوط با ارده كنجد براي صبحانه مصرف شود.

 

به عبارت ديگر، شيره انگور ملاير با چه غذاهايي مصرف مي شود، تا حدي بسيار مهم است.

برخي از افراد با اضافه كردن به ليست رژيم غذايي خود از آن استفاده مي كنند. آنها به جاي مصرف قند، شيره انگور ملاير را براي تامين كلسيم و كربوهيدرات بدن مصرف مي كنند.

در اين صورت هم مصرف قند كاهش مي يابد و هم كلسيم در اختيار بدن قرار مي گيرد.

 

مضرات شيره انگور چيست؟

 

عوارض جانبي مانند سوء هاضمه، نفخ يا اسهال در صورت مصرف زياد ديده مي شود. اما نگارنده اين مقاله تا كنون نديده يا نشنيده است كه كسي با مصرف شيره انگور دچار عاره اي شود. به نظر ما نسبت دادن بيماري ها در عصر مدرن به مصرف غذاهاي ارگانيك، از جمله ايده هايي تاريكي است كه با پذيرش جمعي جوامع بشري به حقيقت مي پيوندد! ناخودآگاه جمعي بشر با هر اطلاعاتي كه تغذيه شود، به شرط پذيرش توده مردم مي تواند بر آن ها حكمراني كند.

اگر جز افرادي هستيد كه باور دارند مصرف حبوبات باعث ايجاد اختلالات گوارشي مي شود، يا اينكه پذيرفته ايد كه عسل طبيعي حساسيت زا است و يا معده خود را از خوردن ميوه هاي خام به دستور پزشكان كور دل محروم گذاشته ايد، بايد به شما بگوييم كه راهي ساده و در عين حال سخت براي تغيير اين الگوي جمعي پيش روي داريد!

كافيست كه يك دروه چند روزه يا نهايتا چند ماهه را به سم زدايي و برون ريزي هاي فيزيكي حاصل از انباشست سموم كشنده شيميايي اختصاص دهيد و تحت هر شرايطي و هر نوع دردي به خوردن غذاهاي طبيعي ادامه دهيد و حتي نوك سوزن از هيچ ماده غذايي كارخانه اي تغذيه نكنيد. پس از آن به زندگي سالم سلامي دوباره به تندرست اجدادمان در زمين خواهيد كرد.

 

خريد شيره انگور

 

اگر با دانستن تمام فوايد شيره انگور خانگي تصميم به خريد شيره انگور گرفته ايد، ما به شما يك پيشنهاد ويژه خواهيم داد! آن هم خريد شيره انگور عسلي ملاير از فروشگاهي است كه لينك آن در اين قسمت قرار داده شد. با اطمينان بهترين شيره انگور ايران را از اين فروشگاه تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۷:۵۴ توسط:sam موضوع:

شبكه هاي اجتماعي

تا به امروز شبكه هاي اجتماعي زيادي در دنيا معرفي شده اند كه كاربران در آنها مشغول به فعاليت مي باشند. شبكه هايي مانند؛ توييتر، فيسبوك، لينكدين. اما اگر شما كمي دقت به خرج دهيد مي بينيد بيشتر اطرافيان شما، از شبكه اجتماعي اينستاگرام استفاده مي كنند. راحتي استفاده از اين پلتفرم باعث شده تا جايگاه ويژه اي نزد كاربران پيدا كند. در اين پلتفرم مي توان به آساني تصاوير و ويديوهاي خود را با دوستان و آشنايان خود به اشتراك بگذاريد.

اينستاگرام داراي بخش هاي مختلفي مي باشد. بيشترين بخشي كه كاربران با آن سر و كار دارند، قسمت followers و following مي باشد. در قسمت فالوورز شما مي توانيد افرادي كه پيج شما را دنبال مي كنند را ببينيد و قسمت فالووينگ مربوط به پيج هايي مي باشد كه شما آنها را دنبال مي كنيد.

در روزهاي اول نصب اين پلتفرم كار سخت تر مي باشد. يك پيج موفق در اينستاگرام براي ماندگاري و رشد بيشتر نيازمند داشتن فالوورهاي بالا مي باشد. براي محقق ساختن اين امر شما بايد اصول كار در اينستاگرام را بدانيد. بسياري از افراد براي بالا بردن رقم فالوورهاي خود اقدام به خريد فالوور فيك مي كنند. برخي ديگر نيز از ربات ها كمك ميگيرند تا در ظاهر فالوورهاي پيجشان بالا رود. بايد بدانيد اينكار در آخر به ضرر شما خواهد شد. هوش مصنوعي در اينستاگرام متوجه فعاليت ربات گونه شما مي شود و ممكن است پيج شما را ببند. سعي كنيد با استفاده از الگوريتم معين شده اينستاگرام پيش رويد تا نتيجه حاصله برايتان مفيد واقع شود. اين كار زمانبر مي باشد و در ماه هاي اول شما شاهد رشد كمي در پيج خود خواهيد بود، اما عجله نكنيد زيرا به مرور زمان حساب شما با رعايت اصولي كه پيش گرفتيد رشد خواهد كرد و به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد.

در ادامه همراه ما باشيد تا چند راهكار اصولي براي افزايش سريع فالوور اينستاگرام را براي شما بازگو كنيم.

8 ترفند افزايش فالوور اينستاگرام

1.لايك كردن پست هاي ديگران

يكي از راه هاي بالا بردن فالوور لايك كردن پست افراد حوزه مربوطه مي باشد. سعي كنيد با لايك كردن و كامنت گذاري تعامل خود را با ديگران بالا ببريد تا آنها نيز با شما تعامل برقرار كنند. حتما در زير پست هاي ديگران كامنت هاي تخصصي بگذاريد تا احتمال پين شدن كامنت شما برايتان به ووجود آيد. زمانيكه كامنت شما پين شود، تعداد افراد بيشتري پيج شما را مي بينند و در نتيجه اگر محتواي پيج شما مفيد و كاربردي باشد اقدام به دنبال كردن شما مي كنند.

شما حتي مي توانيد در قسمت نظرات ديگر پيج ها به سوالات كاربران پاسخ دهيد. اينكار را بصورت محدود انجام دهيد تا صاحب آن حساب شما را بلاك نكند.

2.بيوگرافي مختصر و عالي

نوشتن يك بيوگرافي عالي از ملزمات يك پيج اينستاگرام مي باشد. در قسمت بيو شما مجاز هستيد تا 150 كاراكتر اعم از حروف و اعداد بنويسيد. براي نوشتن بيو كم خلاق باشيد و سعي كنيد مختصر ولي جامع اهداف پيج خود را بيان كنيد. اين نوع بيوگرافي ها احساس بهتري به كاربران مي دهند و در بسياري از موارد داشتن يك بيوگرتفي مناسب دليل فالو كردن افراد مي باشد.

3.پاسخگو باشيد

زمانيكه به دنبال بالا بردن و قوي كردن پيج اينستاگرام خود هستيد، حتما بايد پاسخگو سوالات كاربران باشيد. بسياري از حساب ها در اينستاگرام وجود دارند كه پاسخگو سوالات مشتريان خود نمي باشند. با اينكار فقط به خودتان لطمه مي زنيد، زيرا كاربران در صورت بي جواب ماندن سوالاتشان شما را آنفالو مي كنند. سعي كنيد تمامي كامنت ها و سوالات فالوورهاي خود را در سريعترين زما پاسخ دهيد تا حس اعتماد را در آنها ايجاد كنيد. سعي كنيد با لحن زيبا از دنبال كنندگان خود قدر داني كنيد تا حس خوبي به آنها منتقل كنيد. با اينكار شما مي توانيد اين اميد را داشته باشيد كه به واسطه مخاطبان خود به افراد بيشتر ديگر معرفي خواهيد شد.

4.فالو كردن ديگران

يكي از بهترين ترفندهاي افزايش فالوور فالو كردن ديگران مي باشد. زمانيكه كسي را فالو مي كنيد متوجه شما مي شود و در صورتي كه پيج جذابي باشيد او هم اقدام به فالو كردن شما مي كند. سعي كنيد افرادي را دنبال كنيد كه در حوزه فعاليت شما مشغول به كار هستند. اين افراد مخاطبان هدف شما هستند. با اينكار به اينستاگرام مي فهمانيد كه حوزه فعاليت شما چه افراد و پيج هايي هستند.

5.استمرار در پست گذاري

براي اينكه پيج شما روند صعودي داشته باشد سعي كنيد حتما به صورت مستمر پست بگذاريد. اينكار براي تمامي حساب ها ضروري مي باشد. سعي كنيد در طول هفته پست جديد منتشر كنيد. بهتر است هر روز در قسمت استوري فعاليت داشته باشيد.

حتما زمان مناسب براي انتشار پست هاي خود را پيدا كنيد. گذاشتن پست در زمان مناسب باعث بالا رفتن تعامل كاربران با محتواي شما مي شود.

6.تگ كردن افراد

يكي از ترفندهاي افزايش فالوور تگ كردن افراد مي باشد. زمانيكه مي خواهيد پست و يا عكسي را منتشر كنيد مي توانيد افرادي را تگ كنيد. شما مي توانيد از افراد موثر براي اينكار استفاده كنيد. با اينكار شما مي توانيد به راحتي با ديگر افراد تعامل برقرار كنيد. اما در مورد استفاده از اين ويژگي زياده روي نكنيد.

7.گذاشتن ويدئو در اينستاگرام

حتما در كنار عكس ها از ويدئو نيز براي پست ها و استوري هاي خود استفاده كنيد. تنها %10 از محتواي اينستاگرام متعلق به ويدئوها مي باشد. سعي كنيد از ويدئوهاي با كيفيت بالا در محتواهاي خود استفاده كنيد. گذاشتن ويدئو مي تواند احساس خوبي را به كاربران شما منتقل كنند.

8.استفاده از لايو

يكي از ويژگي هاي جذاب اينستاگرام گذاشتن ويدئو زنده در استوري مي باشد. شما مي توانيد به صورت زنده از طريق لايو با دنبال كنندگان خود ارتباط برقرار كنيد. اين ويژگي تاثير زيادي براي رشد كسب و كارها به وجود آورده است. مدت زمان لايو 1 ساعت بوده كه اخيرا تا 4 ساعت نيز افزايش يافته است. زمان گرفتن لايو اينستاگرام يك اعلان براي فالوورهاي شما مبني بر شروع لايو شما مي فرستد. از اين طريق كاربران مطلع خواهند شد كه شما در حال لايو گرفتن هستيد. در قسمت لايو فالوورها قادر خواهند بود سوالات خود را از شما بپرسند و لايو شما را لايك كنند. با اينكار تعامل حساب شما بالاتر مي رود.

http://www.fxstat.com/en/user/profile/Faheemkhatri4-278208/blog/37217177-Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/09/05/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://biiut.com/read-blog/9736

https://theomnibuzz.com/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques/

https://www.click4r.com/posts/g/5846194/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/make-social-media-marketing-your-oyster-with-our-techniques

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/3962492/

https://zenwriting.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://postheaven.net/faheemkhatri4/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://blog.storymirror.com/read/mze96iig/social-media-for-businesses-how-to-market-properly

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/346651/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8989035/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://writeablog.net/faheemkhatri4/social-media-marketing-what-you-need-to-know-today

https://graph.org/Social-Media-Marketing-What-You-Need-To-Know-Today-09-05

https://www.launchora.com/story/social-media-marketing-what-you-need-to-know-toda

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/social-media-marketing-tips-for-building-a-business

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/289127/social-media-marketing-tips-for-building-a-business?new=1

https://addandclick.com/read-blog/92212

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/09/05/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-without/

https://www.dailystrength.org/journals/we-have-the-social-media-marketing-strategies-you-cant-go-on-wit


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۳:۵۹ توسط:sam موضوع:

مشخصات گياهي كامل درخت شليل

مشخصات گياهي كامل درخت شليل:

به نقل از كارشناسان آلفا نهال شليل گياهي از خانواده هلو به شمار مي رود كه بر اثر جهش رويشي در يكي از ژن هاي ميوه هلو ايجاد شده است كه ميوه بدون كركي را توليد مي كند. ميوه اين گياه ظاهري گرد و كروي مانند دارد كه بسيار گوشتي و آبدار است كه در داخل قسمت گوشتي اين گياه هسته بزرگي قرار دارد كه طعم تلخي دارد و قابل مصرف نيست. ميوه اين گياه طعم شيريني دارد. ميوه اين گياه خواص بسياري دارد كه از آن علاوه بر تازه خوري براي تهيه لواشك، آبميوه هلو، كمپوت و … نيز استفاده مي كنند. به صورت درختچه اي كوتاه رشد مي كند.

توجه داشته باشيد كه هلو و شليل ممكن است از بذر يكديگر و از طريق تلقيح به وجود بيايند، داراي ارقام و واريته هاي مختلفي است طوريكه در ايران فقط بيش از 20 رقم از اين گياه كشت مي شود كه از آن جمله مي توان به شليل زرد يا قرمز اشاره نمود، تا كنون بيش از 150 گونه درخت شليل شناسايي شده است كه اين واريته ها از نظر طعم، مزه و حتي شكل با يكديگر تفاوت دارند. برگ هاي سبز رنگ نيزه اي مانندي به طول 7 تا 16 و عرض 2 تا 3 سانتيمتر توليد مي كند، گل هاي زيباي اين گياه قبل از برگها ظاهر مي شوند كه منظره زيبايي را در فصل بهار ايجاد مي كند. گل هاي اين گياه به صورت منفرد يا دو تايي به رنگ صورتي ظاهري مي شوند كه 5 گلبرگي هستند. گرده افشاني اين گياه توسط باد انجام مي شود كه البته كندو گذاري سبب افزايش باردهي گياه مي شود. گياهي خود گرده افشان محسوب مي شود.

بسته به ارقام زودرس و ديررس ميوه اين گياه اوايل تابستان و اوايل پاييز مي رسد. توجه داشته باشيد كه عمر درخت شليل كم است كه دليل عمر كم اين درخت وجود چوب ترد و شكننده است. گياهي خزان پذير است طوريكه با شروع فصل پاييز و سرما برگ هاي اين گياه مي ريزند.

https://alphanahal.ir/خريد-نهال/

احداث باغ شليل

آب و هوا : با توجه به يخ زدگي سريع شكوفه در سرماهاي بهاره اين مورد در بسياري از كشورها مشكل ساز است. درختان نياز به يك طيف متنوع از واحد سرد، اما به طور عمده ???-??? واحد مي باشد. در برخي از گونه هاي جديد ??? واحد سرما كافي است. شاخه هاي درخت مي تواند تحمل سرماي -?? درجه سانتي گراد را داشته باشند، اما شكوفه هاي در -? ° C آسيب مي بينند.

خاك: مناسبترين ميزان اسيديته ?/? ،خاك سبك تا متوسط، به خوبي زهكشي شده ترجيح داده مي شوند.در خاك هاي سنگين تر درختان بايد در تپه كاشته شوند.درختان نبايد در خاك بدون زهكشي مناسب كاشته شوند. درختان شليل محل هاي آفتابي را دوست دارند بطور متوسط شش تا هشت ساعت نور خورشيد راضي كننده است. ما توصيه نمي كنيم درختان ميوه در خاك سنگين، خاك رس خالص كاشته شوند.

كاشت: يك محل با زهكشي خوب، خاك نسبتا حاصلخيز در آفتاب كامل را انتخاب نماييد. براي جلوگيري سرمازدگي از مناطق پايين دست اجتناب كنيد. نهال درختان را در فصل بهار بكاريد. نهال حدود ? ساله را انتخاب نماييد. براي نهال هاي داخل گلدان، گياه را از گلدان جدا كرده و هر گونه ريشه مدور و گرد را حذف كنيد و از قيچي ضدعفوني شده استفاده نماييد. براي درختان پيوند زده، محل پيوند دور از نور مستقيم خورشيد در هنگام كاشت بايد باشد. گودالي كمي عميق تر و گسترده تر از تراكم ريشه بكنيد. درخت را در وسط گودال روي مقداري خاك نرم قرار دهيد. مطمئن باشيد كه ريشه ها بخوبي در اطراف تنه گسترده شدند. درختان در فاصله ? تا ?/? مترفاصله بين درختان در ? متر فاصله بين رديف هاكاشته شوند كه حدود ???? تا ???? اصله در خت را در هر هكتار خواهيم داشت.

آبياري: آب مورد نياز به زمان برداشت بستگي دارد. آغاز آبياري بستگي به شرايط رطوبت خاك، شكوفه دادن و جوانه زدن در فصل بهار دارد. تقسيم آب بر اساس سودآوري بخش، با توجه به شرايط درخت و زمان برداشت است. لذا توصيه به تنك كردن مي شود حذف ميوه هاي كوچك از روي شاخه. اين را مي توان به صورت دستي و يا شيميايي انجام داد. كاهش تاج پوششي با هرس كردن، در نتيجه كاهش تبخير آب از شاخ و برگ ها را داريم. اين امر به ويژه در ميوه ها هسته دار مانند هلو و شليل مهم است. هنگام هرس درختان مراقب باشيد زيرا اين كار مي تواند باعث رشد رويشي بيش از حد شود. هرس سبز ارجحيت دارد و در گونه هاي زودرس هرس تابستان امكان پذير است. ميوه هلو و شليل به سرعت در طول دو دوره رشد مي كنند:

https://alphanahal.ir/nectarine-seedlings/

 (الف) پس از تشكيل

(ب) قبل از رسيدن

دوره بين اين دوره ها (الف و ب)، مرحله سخت شدن هسته است كه در طي آن مقدار آب د درخت به طور قابل توجهي كاهش مي يابد. بايد هنگام تعيين برنامه آبياري در نظر گرفته شود.

نكات زير را براي كاشت نهال درخت شليل رعايت كنيد:

براي بهبود گرده‌افشاني، چند درخت شليل، بكاريد. البته اين درختان خودبارور هستند و به گرده‌افشاني درختان اضافي نياز ندارند. بااين‌حال، كاشت درخت شليل، درصد گل‌هاي گرده‌ افشاني را افزايش مي‌دهد.

هر هفته دو گالن آب به درختان بدهيد. اين مقدار برابر با سه سانتي‌متر بارندگي است. درختان بالغ با همين مقدار آب مي‌توانند دو هفته را بگذرانند.

در اوايل بهار از رهايش تدريجي كود جهت استفاده بهينه گياه از مواد مغذي استفاده كنيد. كودي را انتخاب كنيد كه داراي فسفر بالا و ازت كم باشد.

آب و هواي مناسب درخت شليل

مقاومت شليل نسبت به سرما مناسب است، به طوري كه سرماي منفي 21 درجه مي تواند براي آن مضر باشد. با اين حال سرماي يكباره (هر چند كم هم باشد) مي تواند باعث خشك شدن جوانه ها و شاخه هاي جوان شود. هلو به حدود 400 تا 1000 ساعت دماي زير 7 درجه سانتي گراد براي خروج از سرماي زمستانه نيازمند است. مقاومت شليل به گرماي تابستان هم مانند سرماي زمستان خوب است. ميوه هاي اين درخت در گرماي تابستان كيفيت بهتري خواهند داشت.

فصل زمستان و درخت شليل

فصل خفته زمستان بايد دماي هوا براي اين درخت مناسب باشد

براي كنترل خشكي و شكستگي درختان را با روغن اسپري كنيد.

مي توانيد اين نوع درخت شليل را هرس كنيد .

فصل بهار و رشد درخت شليل

براي جلوگيري از پوسيدگي قهوه اي ، كه بسته به آب و هوا ، ممكن است به 1-3 اسپري نياز داشته باشد ، از قارچ كش در طول شكوفه استفاده كنيد. دوره باراني نياز به اسپري بيشتري دارد.

درختان جوان را به طور ماهانه با كود نيتروژن بالا از اول آوريل بارور كنيد. از 1 0.5 0.5 ليتر اوره يا 25 عدد كود براي درخت استفاده كنيد. درختان بالغ به 50 درصد بيشتر كود احتياج دارند. اگر كود آبياري شده است ، از 1 اونس تجاوز نكنيد.

جلوگيري از نازك شدن ميوه، نازك شدن باعث كاهش وزن ميوه و جلوگيري از آن باعث افزايش اندازه ، جلوگيري از شكستگي اندام مي شود .

فصل رشد تابستان براي درخت شليل

ماهانه درختان جوان را بارور كنيد. از اوره 5 اوره يا كود استفاده كنيد. درختان بالغ به 50 درصد بيشتر احتياج دارند. اگر كود آبياري شود ، از 1 اونس تجاوز نكنيد.

هر 3 هفته يكبار آبياري قطره اي يا آبپاش را براي درخت شليل بكار ببريد

يك منطقه عاري از علفهاي هرز را در اطراف پايه درخت شليل در فاصله 3 فوت از تنه با عمق 3–4 اينچ بسيازيد تا درخت شليل بهتر رشد كند.

فصل پاييز و درخت شليل

قبل از اولين باران شديد ، قارچ ها را در ماه نوامبر اسپري كنيد.

درست بعد از برداشت محصول بارور و آبياري كنيد.

در هنگام ريزش برگ ، برگها را از بين ببريد يا كمپوست كنيد تا از شيوع انگشت سيب جلوگيري كنيد.

خاك مناسب رشد نهال شليل چيست و بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟

آماده‌سازي خاك قبل از كاشت شليل، موجب بهبود عملكرد گياه و رشد و نيرومندي نهال مي‌شود. بهتر است خاك را ازنظر كمبود مواد معدني و مغذي لازم بررسي كنيد. منظور از آماده‌سازي خاك، غني كردن آن ازنظر مواد معدني و مواد مغذي حياتي و از بين بردن و شل كردن خاك‌هاي فشرده است.

نحوه آبياري نهال و درخت بالغ شليل چگونه است؟

اگر در فصل تابستان هر ده روز يك‌بار تقريباً 3 سانتي‌متر بارندگي باشد، نيازي به استفاده از شلنگ نخواهد بود. اما اگر واقعاً خاك خشك شد، بهترين راهكار، استفاده از آبياري قطره‌اي با شلنگ است. هر ده روز يا دو هفته يك‌بار آبياري كافي است. اگر آب در اطراف تنه يخ بزند، موجب آسيب‌ديدگي درخت خواهد شد.

نحوه كود دهي درخت شليل و بهترين كودهاي شيميايي و حيواني چه است؟

كود دادن، روشي عالي براي تقويت مواد مغذي موجود در خاك، به‌ويژه نيتروژن است. هميشه قبل از استفاده از كود، خاك خود را آزمايش كنيد. خاك‌هاي مختلف مي‌توانند مقادير مختلفي از عناصر موردنياز براي حمايت از رشد درخت شليل؛ را داشته باشند. اگر به اين نتيجه رسيديد كه خاك شما فاقد مواد مغذي لازم (ازت، فسفات، پتاس و غيره) است، حتماً كود مناسب انتخاب كنيد. قبل از انجام هرگونه تغيير، خاك خود را بشناسيد و به اهميت آزمايش خاك پي ببريد.

اواخر بهار يا تابستان، درختان شليل؛ به كود نيتروژني نياز دارند. مي‌توانيد از اوره، كود دامي پوسيده يا كود شيميايي هم استفاده كنيد. درختان جوان به نيمي از ميزان كود موردنياز درختان مسن و بالغ نياز دارند.

شايع‌ترين بيماري و آفاتي كه بعد از كاشت درخت شليل پديد مي آيند:

پس از كاشت درخت شليل؛ در بعضي شرايط ممكن است دچار آفت يا بيماري بشود. شايع‌ترين بيماري‌ها و آفات درخت شليل عبارت‌اند از:

گال طوقه (Crown Gall)

شانكر باكتريايي (Bacterial Canker)

زره پوش يا حشره پولك‌دار (Scale)

سن گياه‌خوار (Tarnished Plant Bug)

لارو برگ پيچ (Leafroller)

شته (Aphids)

باغداري و مراقبت‌هاي لازم از آفات و بيماري‌هاي درختان شليل چگونه است:

برنامه‌ريزي و نگهداري خوب، حرف اول را در توليد محصولات ميوه‌اي مي‌زند. اين امر در مراقبت از درختان شليل هم صدق مي‌كند. مراقبت از اين درختان به مراحل خاصي در هر فصل نياز دارد. در فصل بهار اين مراقبت شامل استفاده از چندين مورد اسپري قارچ‌كش براي جلوگيري از پوسيدگي قهوه‌اي است. درخت شليل؛ استاندارد به‌طورمعمول يك تا سه مراقبت نياز دارند، اما در مناطق باراني ممكن است برنامه‌هاي بيشتري نياز باشد.

اواخر بهار يا تابستان اين درخت به كود نيتروژني نياز دارد.

تنه نهال شليل بايد سالم و بدون شكاف يا آثار صمغ باشد.

نهال سالم، قطري بين 1 تا 2 سانتي‌متر و ارتفاع حداقل 100 سانتي‌متر دارد.

نهال درخت شليل پيوندي؛ بايد شاداب، سالم و داراي ريشه اصلي با طول 20 تا 35 سانتي‌متر و 5 الي 6 ريشه فرعي به طول حداقل 5 سانتي‌متر باشد.

نحوه برداشت ميوه شليل

برداشت ميوه شليل همچون برداشت ميوه درخت هلو است. ابتدا ميوه درخت را با دست خود بگيريد و بكشيد تا از شاخه جدا شود كه به راحتي از شاخه جدا مي شود كه البته مي توانيد با استفاده از قيچي باغباني اين كار را انجام دهيد، ميوه برداشت شده را در داخل سبد بگذاريد و به همين منوال به كار برداشت ميوه شليل ادامه دهيد و پس از برداشت آن را به انبار يا بازار مصرف عرضه كنيد.

روش تكثير شليل

ازدياد شليل همانند هلو به روش پيوند انجام مي شود. اين گياه را مي توان روي پايه هاي هلو، زردآلو، بادام و آلو پيوند زد. فاصله كشت براي ارقام معمولي شليل، ? تا ? متر است و در يك باغ خوب مي توان انتظار ?? تا ?? تن محصول در هكتار داشت. در روش هاي داربستي فواصل كشت كمتر و مقدار محصول بسيار بيشتر است و تا ??? تن در هكتار نيز مي رسد.

توصيه‌هايي براي كاشت هسته شليل در منزل

براي كاشت شليل در گلدان انتخاب بذر مناسب بسيار مهم است. براي اين منظور لازم است از بذر درختان شليلي پا كوتاه استفاده كنيد، البته چنانچه قصد داريد شليلي شما بار دهد در غير اين صورت و به عنوان يك گياه زينتي مي توانيد از هر هسته شليليي براي كاشت استفاده كنيد.

انتخاب گلدان مناسب نيز مهم است. در مراحل بعدي رشد نهال شليل قطر گلدان ?? تا ?? سانتيمتر باشد. براي جدا كردن گوشت ميوه شليل از هسته آن را داخل دهان نكنيد زيرا احتمال دارد بزاق دهان بر روي قوه ناميه گياه تاثير گزارد.

مراحل كشت هسته شليل در گلدان

?- ابتدا بايستي هسته را از گوشت ميوه شليل جدا كنيد. اگرچه اين كار كمي مشكل است ولي تلاش كنيد تا كاملا گوشته ميوه از هسته جدا شود. به اين منظور ميتوانيد ميوه شليل را ? تا ? روز در سايه بگذاريد تا خشك شود، در اين صورت جدا كردن هسته آسانتر خواهد بود.

?- در مرحله بعد لازم است قسمت چوبي هسته را به آرامي بشكنيد. دقت كنيد كه هنگام جدا كردن پوسته چوبي مغز هسته آسيب نبيند زيرا امكان سبز شدن هسته در صورت آسيب از بين خواهد رفت. براي جدا كردن هسته چوبي ميتوانيد از انبر استفاده كنيد تا پوسته چوبي ترك بخورد و بتوانيد مغز هسته را خارج كنيد.

?- براي كاشت هسته شليل در گلدان بهتر است چند روزي هسته را داخل پلاستيك و در داخل يخچال قرار دهيد تا مواد بازدارنده موجود در هسته كه مانع جوانه زني بذر ميشوند، غير فعال شوند.

نكته : توجه داشته باشيد كه هسته شليل را در كنار ميوه هايي مانند موز در يخچال نگزاريد زيرا اتيلن تاثير منفي بر قدرت جوانه زني هسته شليل خواهد داشت. در شرايط طبيعي ماه هاي سرد زمستان در طبيعت اين مواد را غير فعال مي كند.

?- هسته شليل را يك شب در آب بخسانيد. در اين مرحله هسته شليل آماده كاشت داخل گلدان است.

?- گلدان مورد نظر را با خاك مناسب (مخلوطي از خاكبرگ و شن) پركنيد. هسته شليل را در عمق دو برابر اندازه طول هسته شليل در خاك بكاريد.

?- گلدان را در دماي ?? درجه سانتيگراد قرار دهيد. هسته شليل در حدود يك ماه بعد جوانه خواهد زد. نهال حاصل از كاشت هسته شليل در گلدان در صورت شرايط مساعد محيط در مدت ?-? سال به باردهي مي رسد. بنابراين لازم است با بزرگ شدن نهال، آن را به گلدان بزرگتر انتقال دهيد. در حين رشد كود دهي را فراموش نكنيد .

قلمه زدن درخت شليل چگونه صورت مي‌پذيرد؟

كم‌وبيش، دو گزينه براي ريشه‌زايي و كاشت درخت شليل؛ از قلمه وجود دارد: چوب نرم و چوب نيمه سخت. روش اصلي به اين صورت است كه قلمه‌ها بايد با يك چاقوي بسيار تيز و تميز از شاخه برداشته شوند. طول آن‌ها بايد حداقل 15 سانتي‌متر و كمتر از 30 سانتي‌متر باشد.

بهترين زمان براي تكثير قلمه‌ها، صبح زود است؛ چون گياه كاملاً متورم است. بسيار اهميت دارد كه قلمه‌ها تا زمان قرار گرفتن در زمين، سرد و مرطوب باشند.

 

نحوه كاشت نهال شليل چگونه است؟

نحوه كاشت درخت شليل در ايران يكي از رايج ترين كاشت هاي نهال درخت و ميوه مي باشد.

يكي از مواردي كه در آموزش كاشت نهال شليل نقش مهمي دارد، بهترين زمان كاشت نهال شليل مي باشد.

در ابتدا بايد گفت كه نهال شليل از نهال هلو كه جهش ژن داشته، توليد شده است.

 

اين نهال شليل مي تواند از نهال هلو نيز توليد شود و قابليت لقاح دارد.

نهال شليل از جمله نهال هايي است كه نسبت به سرما حساس بوده و در هواي سرد خشك مي زند.

حتي در مواردي اگر دماي سرما -?? درجه باشد مي تواند نهال شليل را كاملا از بين ببرد.

شرايط آب و هوايي در نحوه كاشت نهال شليل بسيار تاثير دارد.

به همين دليل بهترين زمان كاشت نهال شليل مي بايست در فصل بهار يا تابستان است.

نهال شليل گرما را به راحتي مي تواند تحمل كند و در فصل بهار نيز شكوفه مي دهد.

روش هاي هرس درخت شليل:

هرس در واقع بخش اصلي پرورش درخت شليل به شمار مي رود كه هرس به موقع و درست باعث افزايش باردهي و طول عمر درخت مي شود. بسياري از درختان را در فصل زمستان مورد هرس قرار مي دهند ولي در مورد درخت شليل بايد عرض كنيم كه زمان مناسب هرس درخت فصل بهار است، هرس اين درخت از سال اول شروع و هرساله ادامه پيدا مي كند. در واقع از مزيت عمده هرس اين درخت كنترل اندازه و سايز آن براي سهولت برداشت ميوه و افزايش باردهي است كه هرس به موقع به ايجاد شاخه هاي اصلي قوي كمك شاياني مي كند و اين اجازه را به شاخه هاي اصلي مي دهد تا بتوانند نور خورشيد را دريافت كنند. بريدن شاخه هاي اضافه باعث تقويت شاخه اصلي و افزايش كيفيت و باردهي محصول مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۵:۳۰ توسط:sam موضوع:

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۹:۲۱ توسط:sam موضوع:

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

كشور كانادا بعنوان يكي از بزرگترين كشورهاي جهان با گستره اي به وسعت 10 برابر ايران عزيز و حدود جمعيت 35 ميليون نفر دارد. كانادا بستر مناسب فرهنگي و رفاهي و آموزشي مناسبي دارد كه باعث جلب توجه مهاجران براي تحصيل و كار در اين كشور گرديده است. ادامه تحصيل در كانادا را مي توان به دو زبان انگليسي يا فرانسوي انجام داد كه يكي از مزيت هاي بسيار خوب كانادا محسوب مي گردد و در پايان دوران تحصيل نيز ميتوان به جستجوي شغل پرداخت و زندگي جديدي را در اين كشور شروع كرد.

بورسيه تحصيلي در كانادا

كانادا داراي زيرساخت هاي بسيار مناسب براي تحصيل است كه در سنين مختلف مي توان اقدام به تحصيل در كانادا نمود. از سن 6 تا 18 سال براي تحصيل در مدارس كانادا و در سنين بالاتر در مقاطع دانشگاهي ( ليسانس ، فوق ليسانس ، دكتري و ... )  مي توان به ادامه تحصيل پرداخت.

شركت رايابين الملل يكي از شركت هاي فعال در زمينه مهاجرت به كانادا با برخورداري از كارشناسان و مشاوران خبره و باتجربه و با سابقه پرونده هاي متعدد مهاجرت تحصيلي و شغلي موفق مي تواند در مسير مهاجرت به كانادا به متقاضيان با توجه به شرايط مختلف هريك از عزيزان مشاوره و راهنمايي مناسب را ارائه كند.

رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه مي تواند با با پيگيري مستمر و منظم پرونده شما، در كوتاه ترين زمان و حداقل هزينه پرونده مهاجرت شما را به نتيجه برساند. اگر شما نيز متقاضي مهاجرت به كانادا هستيد مي توانيد به سايت رايا بين الملل (international raya) مراجعه كنيد و از تجربيات مشاوران ما استفاده كنيد.

رايا بين الملل، مهاجرت تحصيلي هوشمند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۹:۲۵ توسط:sam موضوع: