نيمه ي گم شده نيمه ي گم شده .

نيمه ي گم شده

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد.

چت‌بات هوش مصنوعي بارد گوگل ديگر محدود به يافتن پاسخ فقط از طريق وب نيست – اكنون مي‌تواند Gmail، Docs و Drive شما را اسكن كند تا به شما كمك كند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنيد.

به گزارش سيناپرس به نقل از ورج، با اين قابليت جديد مي‌توانيد از بارد بخواهيد كارهايي مانند يافتن و خلاصه كردن محتواي يك ايميل يا حتي هايلايت كردن مهمترين نكات سندي كه در Drive ذخيره كرده‌ايد را انجام دهد.

طيف وسيعي از موارد استفاده براي اين قابليت‌هاي ادغامي، كه گوگل آنها را افزونه‌ها مي‌نامد، وجود دارد، اما آنها قاعدتاٌ مي‌توانند شما را از جستجوي كوهي از ايميل‌ها يا اسناد براي يافتن يك اطلاعات خاص نجات دهند. سپس مي‌توانيد از بارد بخواهيد از آن اطلاعات به روش‌هاي ديگري مانند قرار دادن آن در نمودار يا ايجاد يك خلاصه مرتب‌سازي‌شده استفاده كند. اين ويژگي در حال حاضر فقط به زبان انگليسي موجود است.

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد. همچنين شما مجبور نيستيد كه اين قابليت را فعال و استفاده كنيد. ابتدا گوگل از شما خواهد خواست كه از آن استفاده كنيد، و مي‌توانيد هر زمان كه بخواهيد آن را غيرفعال نماييد.

جك كراچيك، مدير محصول بارد، به ورج توضيح داد كه مي‌توانيد با بارد مستقيماً در جيميل خود جستجو كنيد، به عنوان مثال، با قرار دادن @mail قبل از سوال خود. يا، مي‌توانيد به سادگي بپرسيد: «ايميل من را براي اطلاعات مربوط به پرواز آينده من بررسي كن».

برنامه‌هاي افزودني بارد فقط به جيميل، Docs و Drive محدود نمي‌شوند. گوگل همچنين اعلام كرد كه اين چت‌بات با Maps، يوتيوب و Google Flights نيز ارتباط خواهد داشت. اين بدان معناست كه اكنون مي‌توانيد از بارد بخواهيد اطلاعات پرواز را به صورت آني دريافت كند، جاذبه‌هاي اطراف را بيابد، ويديوهاي يوتيوب را در مورد يك موضوع خاص نمايش دهد و موارد ديگر. گوگل اين سه افزونه را به صورت پيش‌فرض فعال مي‌كند

https://stenews.ir

https://www.openlearning.com/u/rivkabull-s18059/

https://www.bitsdujour.com/profiles/Ya3aZs

https://www.zillow.com/profile/RivkaBull2

https://qooh.me/RivkaBull2

https://list.ly/RivkaBull2/lists

https://www.divephotoguide.com/user/RivkaBull2

http://www.wikidot.com/user:info/rivka-bull

https://www.creativelive.com/student/rivka-bull?via=accounts-freeform_2

https://www.veoh.com/users/RivkaBull2

https://www.pearltrees.com/rivkabull2#item542646322

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/251826.page

https://www.adaxes.com/questions/user/RivkaBull2

https://active.popsugar.com/@RivkaBull2/profile

https://www.hackathon.io/users/434805

https://www.yelp.com/user_details?userid=AGR8Q6008zUNH2h4v_gZXA

https://shootinfo.com/author/rivkabull2/?pt=ads

https://gab.com/RivkaBull2

https://cutt.ly/bwc7ypVg

https://is.gd/tB6zH7

https://shrtco.de/toCc4d


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۴:۳۹ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :