نيمه ي گم شده نيمه ي گم شده .

نيمه ي گم شده

نرده مدرن به همراه فرفورژه تراس و بالكن

نرده مدرن به همراه فرفورژه تراس و بالكن

 

نرده تراس مدرن ساختمان ها يكي از قسمت هايي از آپارتمان هاي چندين طبقه است كه معمولا فضاي كوچكي از ساختمان ها را به خود اختصاص مي دهد كه مشرف به كوچه و خيابان هستند. به همين جهت وجود نرده تراس طرح دار به خوبي در ساختمان ها و آپارتمان هاي چندين طبقه احساس مي شود تا با بهره مندي از اين نوع حفاظ ها بتوان در عين برقراري امنيت و آسايش جاني افراد ساختمان ها، زيباي خاص و منحصر به فردي نيز به نماي خارجي ساختمان ها بخشيد. امروزه به لطف پيشرفت تكنولوژي و توجه بيش از حد به مقوله زيبايي ظاهري نماهاي داخلي و خارجي ساختمان ها، نرده تراس طرح دار را به شيوه هاي مدرني مي سازند كه هر كدام از آن ها مي تواند موجب شگفتي و حيرت اطرافيان گردد تا با خيره شدن به نماي بيروني ساختمان ها و نوع نرده تراس طرح دار به زيباترين شكل ممكن ارزش ساختمان ها را به مراتب بالاتر برده و موجب مي شود تا از فضاي كوچك تراس در راستاي نمايي فوق العاده بخشيدن به نماي بيروني ساختمان ها بيشترين نقش را ايفاء نمود. در ادامه به معرفي برخي از مدل هاي گوناگون و متعدد نرده تراس طرح دار خواهيم پرداخت. پس با ما همراه باشيد تا با نمونه هاي متنوع زيادي از نرده تراس طرح دار آشنا شويد.

نرده فرفورژه بالكن و راه پله

 

راه پله فضايي است كه دسترسي به طبقات مختلف ساختمان را ممكن مي سازد. نرده ها اصلي ترين عنصر فضاي اجراي نرده پله هستند.

بدون وجود آن ها تقريبا استفاده از فضاي راه پله ممكن نيست و بسيار خطر آفرين است.

علاوه بر برقراي ايمني كه به نظر مهم ترين نقش آن مي باشد زيبايي و روح بخشيدن به فضاي بي روح راه پله نيز نقش مهم و پررنگي است كه كمتر به آن توجه مي شود. پله ها به دليل حالت ريتميك و ساده اي كه دارند عمدتا خسته كننده هستند اما وجود نرده اي با طرح زيبا مي تواند اين فضاي خسته كننده را در هم بشكند. از نظر ايمني و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بين ۹۰ تا ۱۱۰ سانتي متر الزامي مي باشد.

نحوه ي خريد حفاظ درب ورودي و تراس

 

در زمينه خريد حفاظ درب تهران ارزان شما ميتوانيد از كارشناسان اين صنف كمك بگيريد كه متخصص در اين زمينه هستند . اين افراد در واقع موقعيتي را براي شما فراهم خواهند كرد كه ميتوانيد به واسطه ي آن هرآنچه كه نياز داريد را خريداري كنيد و در آخر بتوانيد كار نصب را نيز به راحتي انجام دهيد.

قبل از خريد حفاظ درب ورودي وروديپنجره ، بايد به مشاوره هايي كه كارشناس در اين زمينه انجام مي شود دقت كنيد. آنچه را كه بايد بدانيد اين است كه اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند كه بهترين مدل حفاظ درب ورودي ورود يپنجره را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. در نتيجه ميتوان گفت كه بهترين روش خريد حفاظ درب پنجره با مشاور و به صورت حضوري خواهد بود . اگر شما امكان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين مدل حفاظ خريد و استفاده كنيد .

 

 

محافظ آهني بهترين راه براي ايمن ماندن خانه شما

 

اگر خواسته ي شما اين است كه آرامش را به خود و اعضاي خانواده خود هديه دهيد بايد توجه داشته باشيد. كه نيز به قيمت حفاظ درب ورودي ورودي محكم و ايمن داريد. يكي از فاكتورهاي مهم در ساخت نرده حفاظ درب ورودي وروديدرب اين است . كه اين حفاظ بايد از مواد عالي و با كيفتيي ساخته شده باشد. تا امنيت و ايمني قابل قبول و مورد توجه شما را تضمين كند .

حفاظ درب ورودي يا درب يا نرده اكاردئوني پنجره طرح خود را از ساز اكاردئون الهام گرفته است. اين نرده اكاردئوني مانند ساز اكاردئون روان باز و بسته مي شود. از اين رو جاي كمي را اشغال كرده و مانع از گرفتن فضاي جلو درب ساختمان شما مي شود.

اين نرده بايد از كيفيت ساخت قابل قبولي برخوردار باشد تا همچون سپري باشد كه در برابر سارقين از منزل محافظت مي كند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۰:۵۸ توسط:sam موضوع:

نحوه وصل كردن دزدگير ماشين

نحوه وصل كردن دزدگير ماشين

 

دزدگير ماشين يكي از مهم‌ترين تجهيزات ايمني و ضد سرقت خودرو است، كه بايد به ماشينتان اضافه كنيد. وجود دزدگير براي امنيت هر مدل خودروي ايراني و خارجي ضروري است؛ اما براي اينكه اين سيستم بهترين كاربرد را براي شما داشته باشد، بايد به كيفيت دزدگيري كه انتخاب مي‌كنيد، سازگاري اين سيستم با خودروي شما و نصب درست آن هم حسابي دقت كنيد. در اين مطلب قصد داريم مرحله‌ به‌ مرحله نحوه وصل‌‌ كردن دزدگير ماشين را آموزش دهيم و نكات آن را با هم بررسي كنيم. اگر شما هم به ‌دنبال راهنمايي كامل براي نصب سيستم هشدار روي خودروي خود هستيد، يك دزدگير ماشين باكيفيت بخريد و تا پايان با ما همراه باشيد تا مراحل وصل كردن دزدگير ماشين را به صورت كامل با ما ياد بگيريد.

مراحل و نحوه وصل كردن دزدگير ماشين

 

قدم اول، انتخاب دزدگير مناسب براي خودروي شماست. هر خودرو نيازها و ويژگي‌هايي دارد كه بايد در انتخاب سيستم ضد‌ سرقت، مدنظر قرار بگيرد. مدل‌هاي مختلف دزدگير ماشين قابليت‌هاي متفاوتي دارند و شما بايد مطمئن شويد سيستمي كه انتخاب‌شده، امكانات لازم  براي نيازهاي امنيتي شما را دارد. حسگرهاي مختلف، سيستم هشدار صوتي يا سيستم آلارم صوتي، در كنار ارسال پيامك هشدار و زنگ، دكمه‌هاي اضطراري و …، مواردي است كه قبل از انتخاب بايد بررسي كنيد. شما بايد تصميم بگيريد كه به دزدگير ساده احتياج داريد يا دزدگير تصويري؟

قبل از خريد سيستم ضد سرقت، تحقيقات لازم را انجام دهيد و از ديدگاه‌ها و تجارب ديگران استفاده كنيد. مشاوره با متخصصان اين امر هم مي‌تواند به شما در خريد سيستمي قابل‌اعتماد و مناسب حسابي كمك كند. براي شناخت بهتر انواع دزدگير، مي‌توانيد مقالات قبلي ما در اين زمينه را هم مطالعه كنيد و سوالاتتان را با ما درميان بگذاريد. بعد از انتخاب سيستم هشدار مناسب براي خودرو، نوبت به مراحل وصل كردن دزدگير ماشين مي‌رسد.

 

خريد دزدگير ماشين

آماده سازي براي وصل كردن دزدگير ماشين

 

براي شروع، يك برنامه يا نقشه كلي داشته باشيد، همچنين دفترچه راهنماي دزدگير را هم مطالعه كنيد. لازم است بدانيد كه به قطعاتي نظير كيت اصلي، سنسورها و انواع سيم ها نياز داريم كه در ادامه در مورد كاركرد هر كدام توضيح مختصري خواهيم داد.

 

    كيت اصلي: كيت اصلي مسئول كنترل همه قطعات دزدگير ماشين است. سنسورها، آژير و ساير قطعات به اين بخش وصل مي‌شوند.

    سنسورها: دزدگير هرگونه خطر، مانند خطر سرقت يا ورود افراد غيرمجاز، حركت، ضربه، شوك و… را توسط سنسورها تشخيص مي‌دهد و آژير خطر را فعال مي‌كند.

    نمايشگر دزدگير: براي وصل كردن دزدگير ماشين، يكي ديگر از قطعاتي كه بايد بشناسيد، نمايشگر LED است. كه بايد نزديك پنجره نصب ‌شود تا چراغ چشمك‌زن آن، سارقين را منصرف كند.

    سيم برق: براي وصل كردن دزدگير ماشين، يك مرحله مهم شناخت سيم‌ها است. در هنگام نصب دوتا سيم به رنگ‌هاي قرمز و مشكي خواهيد داشت. سيم مشكي به بدنه و قطب منفي وصل مي‌شود و سيم قرمز به فيوز اصلي و قطب مثبت وصل مي‌شود. در نقشه‌هاي دزدگير،كه قبل از شروع نصب دزدگير بايد بخوانيد، سيم سياه با علامت Grount مشخص مي‌شود و سيم قرمز با علامت ، INPUT، +12،BAT مشخص مي‌شود.

    سيم راهنما: سيم راهنما دو سيم به رنگ قهوه‌اي است و از سيم‌هاي خروجي دزدگير ماشين است. از اين دو سيم، به ترتيب يكي را به راهنماي راست و سيم بعدي را به راهنماي چپ وصل كنيد. سيم‌هاي راهنما را به وسيله ديود 4007 به دسته سيم راهنما وصل كنيد.

    سيم حسگر ACC: از اين سيم در حالتي كه خودرو روشن است، براي قطع‌كردن مدار دزدگير استفاده مي‌شود. سيم حسگر ACC (IGN) بايد به فيش ACC سوييچ وصل شود.

    سيم لا دري: دو سيم لاي دري با علامت منفي و مثبت مشخص مي‌شوند.

    سيم قفل‌مركزي: 6 سيم قفل وجود دارد كه در دسته‌هاي 3 تايي به رله داخل يونيت وصل مي‌شوند. اين سيم‌ها دو‌دسته با رنگ‌هاي مشابه هستند؛ مثلا دودسته قرمز، سفيد، سبز.

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24886213

https://www.pearltrees.com/greeen/3red/id73150787/item560341661

https://www.tumblr.com/ubaid214/735319448065572864/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7?source=share

https://justpaste.it/d3e5e

https://writeupcafe.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7/

https://telescope.ac/educators/c8rifxtdm29rx68gk5lpz6

http://images.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.***-system-car.ir/

https://www.liveinternet.ru/users/ubaid214/post502261321//

https://myworldgo.com/forums/topic/117717/anwa-band-khwdrw-w-nhwh-kar-anha/view/post_id/1277310

https://zenwriting.net/ubaid214/nw-bnd-khwdrw-w-nhwh-khr-anh

https://postheaven.net/greeeen1/nw-bnd-khwdrw-w-nhwh-khr-anh

https://mydreamangels.mn.co/posts/46205333


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۱:۵۴ توسط:sam موضوع: